flickr badge

[andreea] - View my 'catspotting' photos on Flickriver

31 dec. 2012

Grasu' (03.11.2012)

Pasat de R., voluntar Robi, care l-a primit de la altcineva, care l-a vazut ca nu zbura. Nici n-avea cum sa mai zboare, pentru ca in coada aproape ca nu mai avea nici o pana. 
Un porumbel mare si gras cum n-am mai vazut, visul oricarui bucatar :-D
L-am tinut vreo luna si jumatate. Mi-a mancat si urechile. 
Cand l-am vazut ca se agita mult si nu mai suporta sa stea in cusca lui, l-am lasat liber cateva zile intr-o camera goala din subsol, sa-si dezmorteasca aripile si sa-si revina. Si-a revenit foarte bine, m-a alergat un sfert de ora pana am reusit sa-l prind :-D
Dus afara, prima lui grija a fost sa mai manance putin, daca tot daduse peste painea inmuiata pentru porumbeii mei din cires, pe urma s-a uitat in sus, s-a uitat in stanga, s-a uitat in dreapta, si-a zburlit penele, si le-a aranjat meticulos si si-a luat zborul. Cred ca o sa se descurce la mine-n cartier.