flickr badge

[andreea] - View my 'catspotting' photos on Flickriver

26 dec. 2014

Porumbei 2014

Am avut şi anul ăsta nu ştiu câţi, nu le-am mai ţinut socoteala. Cu difterie, cu paramixoviroză, îngheţati de frig, crănţăniţi de pisici, năclăiţi nu se ştie în ce, că nu li se curăţa cu nimic din pene. Găsiţi prin oraş, sau prinşi direct acasă, în curte, sau primiţi de pe la alţii. Câţiva n-au rezistat peste noapte. Cei cu difterie au murit cu toţii, şi nici nu ştiu vreun caz care să-şi fi revenit din aşa boală. Cei cu paramixoviroză au stat câte 6-8 săptămâni (hrăniţi cu mâna, de mine) şi s-au vindecat, aşa că i-am eliberat.
Celor năclăiţi (primiţi de la un cabinet veterinar, la vreo 2 saptămâni diferenţă) am aşteptat să li se schimbe penele dar tot nu năpărleau, i-am curăţat cum am putut şi i-am testat dacă mai puteau să zboare. La început n-au putut, dar peste vreo două luni da, deşi nu erau complet curaţi. Le-am dat şi lor drumul.





Însă de departe cea mai tare de anul ăsta a fost bufniţa :-)