flickr badge

[andreea] - View my 'catspotting' photos on Flickriver

23 mai 2012

Cerere de adoptie (23.05.2012)

Mail primit de Asociatia ROBI. Din pacate, ce-si doreste doamna nu avem pe stoc si tare ne-am dori ca nici o alta pisica sa nu incapa pe mainile ei.

----- Forwarded Message -----

                    Buna ziua,

Va multumesc pentru promptitudinea cu care mi-ati raspuns. Pisicuta seamana f bine (d.p.d.v fizic) cu pisica pe care am avut-o pana de curand si care banuiesc mi-a fost furata.
Eu vreau o pisica cat mai apropiata de cea pe care am avut-o, mai exact sa fie independenta, sa stea ziua sa se joace in fata blocului (si tot in gradina din fata sa-si "amenajeze" toaleta - sub nicio forma nu accept litiera in casa - in schimb "accidentele" le pot tolera), iar dupa-amiaza (sau cand se plictiseste de joaca) sa o iau in casa, iarna sau cand e vremea nefovorabila va iesi afara doar pentru necesitati fiziologice.Ma mai intereseaza sa fie descurcareata, sa-i placa mancarea gatita (peste, pui, lactate - fostei mele pisici ii placea mai mult mancarea noastra), ideea e ca nu vreau o pisica sclifosita care sa manance numai graunte pentru animale; as mai vrea sa fie un pic rautacioasa - mi-ar placea sa ma loveasca si sa ma "scuipe" cand o enervez :), sa suporte sa faca baie (sau macar sa nu se tavaleasca prin praf) si daca s-ar putea sa nu fie incredibil de proasta (mai exact s-o invete relativ repede sa impinga usile cu labutele ca sa nu depinda in permanenta de altcineva).
Altceva ce mi-as mai dori ar fi sa nu aiba purici sau vreo boala transmisibila omului.
 Dumneavoastra cunoasteti mai bine personalitatile pisicilor pe care le aveti spre adoptie, iar daca aveti "vreun exemplar" care corespunde profilului meu va rog sa ma indrumati sprea el.