flickr badge

[andreea] - View my 'catspotting' photos on Flickriver

8 mai 2012

Inca trei sugari (16.04.2012)

Nu stiu daca am apucat sa stau 24 de ore cu doar UN pisoi mic in casa, pe langa herghelia mea, bineinteles. Am primit un telefon, stiti, am numarul dv de la.... , in legatura cu niste pisoi, cred ca sunt mici, i-am vazut ieri pe afara dar vad ca mama lor n-a vrut sa vina la ei. Bun, dar i-ati luat in casa, nu? Aaa, nuu, am zis ca vine pisica. 
Injur in gand si-i zic sa mi-i aduca. Trei pisoi de maximum trei zile, mai probabil doar de doua, reci ca moartea. E socant sa pui mana pe ceva care misca si de care stii ca e viu, dar e atat de rece. 

I-am luat urgent si i-am incalzit cu sticle cu apa calda, intr-un culcus cu o caciula de blana de oaie intoarsa pe dos, ca un cuib. O blana la sugari face minuni. Lapte praf aveam destul, aveam si biberon, stiam si la ce ma inham, dar am privit lucrurile cu usurinta - la cat de reci erau, n-am crezut c-o sa-i am pe cap mai mult de o seara. 
Ash. Acum cand scriu, tocmai s-au implinit trei saptamani de cand i-am preluat. Pe unul era sa-l pierd pe parcurs, dupa prima saptamana, dar si-a revenit surprinzator. 
Noelușul e si el nelipsit. Cred ca-i place sincer sa aiba grija de pisoi mai amarati ca el. Poate ca-si aduce aminte cum era cand era orfan. 
Pe la doua saptamani:

La trei saptamani:

Am vorbit mult cu Noel de cand l-am vazut cat de mult e dispus sa participe, de la seria trecuta de sugari incoace. Il chem, il bag in seama, il anunt ce facem, ii cer parerea, mai schimbam o vorba despre ce fac si cum cresc cei mici... iar el se uita in ochii mei de parca ar intelege, si cand il laud si-i multumesc de ajutor, mi se aseaza pe picioare, ofteaza a relaxare, inchide ochii si toarce incetisor. 

Cat despre pisoi... nu, n-au fost nici abandonati nici pierduti de mama lor. Au iesit dintr-o casa de om (vorba vine, om), pentru ca nu aveau nici un purice. Iar mama pisica, oricat de grijulie ar fi fost ea, nu le punea cutiuta si prosop, acolo sub balcoanele de la bloc, unde zice lumea ca i-a lasat si n-a mai vrut sa stie de ei. Dar de fapt de ce sunt eu asa de sigura, doar n-am fost acolo sa vad cu ochii mei...