flickr badge

[andreea] - View my 'catspotting' photos on Flickriver

29 iul. 2012

Fumi, sugarul din iulie (20.07.2012)

M-a sunat Andreea, cea care ne ceruse ajutorul si pentru pisoii din canal sa-mi spuna ca, in aceeasi zona, a gasit un pisoi sugar, care arata foarte neingrijit si se pare ca e acolo de mai multa vreme. Ea n-avea cum sa-l tina. Eu as fi preferat sa nu fie nevoie sa-l iau tot eu, dar n-am avut incotro. Era important sa-l ia de acolo cat mai repede, dar nu putea pleca de la serviciu, asa ca ne-a venit ideea sa-si trimita mama (bietele mamele noastre...). 
In doua ore aveam pisoiul. Murdar rau si mancat de viu de purici, dar altfel vioi. L-am hranit, l-am spalat si ne-am reinceput rutina, biberon din 3 in 3 ore. Nu pot sa zic ca-mi era dor. 


L-am numit Fumi, dintr-o subita inspiratie japoneza. 
Tocmai deschidea ochii, deci cred ca avea vreo 10 zile. Azi se apropie de trei saptamani, e cuminte si dulce, si mai ales foarte receptiv la ce e in jur, mult mai atent si mai curios ca multi alti sugari care mi-au trecut prin mana. 
Peste inca vreo doua saptamani incepem intarcarea :-)