flickr badge

[andreea] - View my 'catspotting' photos on Flickriver

29 iul. 2012

Pisoii cu larve de musca (07.07.2012)

Se facuse vreo 10 seara si veneam cu Mari de la Glina, topite de caldura, dupa o zi proasta, in care ea a muncit pe rupte la adapost iar eu am stat in livada cu pruni nu stiu cate ore degeaba, si n-am reusit sa-l prind pe ultimul dintre pisoi.
Mari imi intinde telefonul ei si-mi spune: "Vezi ca a sunat mai devreme o doamna care a gasit niste pisoi cu viermi, sun-o inapoi si spune-i ce sa faca, pentru ca nu se descurca". Sun. N-am putut avea un dialog. Cucoana ii vroia luati de acolo (ceea ce noi nu puteam face, pentru ca nu mai aveam unde sa-i mai punem si pe astia), ea nu-i luase nici macar temporar din mizeria in care erau, in spatele unui bloc, si nici n-avea de gand, pentru ca "stiti, eu mai am o pisica si mi-a murit si un caine acum trei ani"(??????), in fine, totul incepea cu "nu". Simteam ca incep sa tip la ea. Am tras aer in piept si am rugat-o pe Mari sa intoarca masina, ACUM. Singurul gand a fost ca, decat sa-i las acolo sa-i manance viermii de tot, mai bine le frang eu gaturile. Pentru ca, la ora aia, oricum nu-i puteam duce la nici un veterinar. Mari saraca n-a comentat nimic, doar s-a uitat lung la mine, a intors masina si ne-am dus spre adresa data de cucoana. 
In zece minute ni se punea in brate o cutie cu patru pisoi de vreo luna, PLINI de cuiburi cu oua de muste si naclaiti intr-o zeama cu miros de voma. 
Cin' sa-i ia acasa? Andreea, normal. 
 
Am curatat la ei doua ore si jumatate, de-au curs apele pe mine. Erau mai mult morti decat vii. Mi-a venit foarte, foarte greu sa le curat zecile de cuiburi de oua de musca cu mana, sub jet puternic de apa. Nu se duceau neam, i-am frecat si cu peria. Senzatia de racait cu unghiile imputiciunea aia m-a dat gata, iar mirosul de voma mi-a ramas in nari multe ore. Pe langa ouale de musca, ii mancau si puricii de vii, am scos zeci de pe fiecare.
I-am spalat de doua ori, i-am uscat, i-am dat cu pudra Bolfo, le-am dat sa manance (cu biberonul pentru ca singuri nu se descurcau), i-am lasat un pic, i-am luat cu pieptenul de paduchi, si tot mai aveau oua de musca prin blana, dar moarte. Aveau toti puroi la ochi, unul horcaia rau de la plamani. 
Cat m-am chinuit sa-i curat, m-am tot gandit ca trebuiau sa ajunga la mine, ca sa aiba zile. Altfel, chiar daca i-ar fi luat cucoana, ori nu i-ar fi spalat pana dimineata, ori nu i-ar fi spalat suficient de bine, iar dimineata, cand poate i-ar fi dus la doctor, ar fi fost deja plini de viermi. Si cin' sa stea sa-i curete? Eutanasie ar fi scris pe ei.
Cand am terminat, eram cu stomacul intors pe dos si mi se parea ca-mi misunau viermi prin par si prin ochi, dar pisoii... pisoii se culcusisera linistiti, satui si curati, si torceau pe rupte. Era asa o liniste, fata de toata agitatia dinainte, ca ma uitam la ei si mi se parea ca nu-s adevarati. 


De a doua zi au stat in cazare temporara (eu plecam in sfarsit in CONCEDIU!), intr-un loc si apoi in altul, iar dupa vreo doua saptamani le-am pus anunturi pentru adoptie. Dupa inca o saptamana, toti patru erau la casele lor. 

Niste pisoi superbi. Le-am zis Savannah, Anita, Griuta si Negrito. 
Mai multe poze aici: https://picasaweb.google.com/andreea.robi/4PufosiNorocosi