flickr badge

[andreea] - View my 'catspotting' photos on Flickriver

19 aug. 2010

Pui de porumbel (6.08.2010)

Statea cuminte in strada, in fata portii mele, fiind prea mic ca sa ajunga singur la sonerie :-D

new addition

L-am cazat intr-o camera goala din subsol, e drept cam intunecoasa, dar singurul loc fara pisici... Vreo trei zile m-am chinuit sa-l hranesc (imi lua cam o ora de fiecare masa) pentru ca nu manca singur si nici nu coopera, seringa avea varful prea mic si terciul de boabe rasnite si fierte (foarte putin fierte, cat sa se faca pasta) nu trecea ca lumea etc etc... In a patra zi am "inventat" un instrument si am scapat de probleme.

my feeding tool :-)

Acum deja ciuguleste, dar doar daca-i dau eu din palma, singur n-are initiativa. Ne mai ramane sa invatam sa bem apa si sa zburam, si gata :-)

Hi!