flickr badge

[andreea] - View my 'catspotting' photos on Flickriver

28 aug. 2010

Broomstick a fost adoptata (28.08.2010)

Am dat-o astazi spre adoptie pe Broomstick.
Broomstick: "But.... but I was sleeping!"
Minunea nu s-a intamplat, am dat-o spre adoptie singura, si nu cum mi-am dorit atat de mult, adica impreuna cu Midnight, motanelul cu care se intelegea atat de bine.
Nu reusesc sa ma bucur. Am un puternic sentiment de dezamagire, pentru ca n-am fost in stare sa-l conving pe adoptator - tanar, necunoscator in ale pisicilor si speriat de ideea de a avea dintr-odata DOUA pisici, cand pana azi nu avusese nici una - ca le-ar fi fost mult mai bine impreuna, sa-si tina companie cat cei ai casei sunt plecati la serviciu, zi de zi, timp de 15-20 de ani cat traieste o pisica... N-a fost chip, si eu nu mai puteam astepta la nesfarsit sa apara adoptatorul intelegator, calare pe un cal alb, gata sa ia doua pisici, pentru binele LOR si nu pentru confortul si amuzamentul LUI.
Sper sa fie pisicuta desteapta, sa-si ia repede in stapanire casa si sa nu duca prea mult dorul lui Midnight si a celorlalte trei pisici cu care a stat impreuna timp de mai bine de doua luni, la mine.
Acum Midnight miauna si o cauta prin casa.

Postarea asta o sa aiba si tag-ul "frustrari in scris", nu ma pot abtine.
Cred ca am nevoie de o vacanta mai mult decat imi dau seama...

Am stat toata seara si m-am gandit... mi-ar fi mult mai simplu si m-as consuma mult mai putin dac-as putea sa ma ghidez dupa principiul ca "oricum le e mai bine decat pe strada". Asa n-as mai tine o pisica si cate doua luni si nu m-as mai intrista ca nu i-am gasit un adoptator care sa se ridice la standardele mele. As avea si rata adoptiilor mult mai mare, asta insemnand ca salvez de pe strada mai multe pisici... N-ar mai fi una la doua luni, ci N pe luna... oare de ce nu procedez asa??