flickr badge

[andreea] - View my 'catspotting' photos on Flickriver

15 iun. 2015

Negruţul opărit (11.01.2015)

Negruţul opărit, dragul meu drag, a fost în sfârşit adoptat. În stilul cu care ne-a obişnuit, ne-a trimis o scrisoare de la casa lui, la câteva zile de la adopţie:

Bucuresti, 18 ianuarie 2015 Dragilor, 
Să ştiţi că eu sunt bine, voios şi sănătos. Minunea s-a întâmplat: după mai bine de 9 luni petrecute la Fata mea, despre care v-am povestit mai jos, am ajuns şi eu la căsuţa mea, acum o săptămână!
Noua mea familie se compune din doi Oameni care mă iubesc, apoi o pisicuţă şi încă un motan, cu care mă împac foarte bine, şi un Pui de Om pe care - aşa am stabilit cu tovarăşii mei - o să ne străduim să-l învăţăm să miaune. E şi el destul de cuminţel şi ştie să ne mângâie frumos.
Aşa că toate sunt bune. Când am plecat, Fata mea mi-a spus că, dacă n-o să-mi fie bine, mă ia înapoi şi nu mă mai dă nimănui, dar n-o să fie cazul. Îmi place noua mea familie şi mă simt bine în blăniţa mea.
Vă mai scriu când mai am răgaz,
Toate bune,
Negruţ





 https://www.facebook.com/media/set/?set=a.722485184489830.1073742282.376586535746365