flickr badge

[andreea] - View my 'catspotting' photos on Flickriver

15 iun. 2015

Vara zburătoarelor (05-08.2015)

Nu ştiu ce se întâmplă, dar parcă niciodată nu mi-au ieşit în cale atâtea păsări ca acum (şi vara e de-abia la început), şi atâtea în acelaşi timp.

- doi porumbei bătuţi crunt de o cioară din cartier, pe unul chiar am văzut eu cum îl ţinea cu ghearele de spate şi-i trăgea ciocuri în cap, întâi în aer şi pe urmă pe pământ, până să apuc să cobor şi s-o gonesc. Primul, încă puiandru, a avut incredibil de multe fracturi (ambele aripi, cap, gât, stern şi guşa spartă pe dinăuntru) şi tot nu-şi mai dădea sufletul, săracul. Fiind irecuperabil, l-am dus la cabinet şi a fost eutanasiat. Al doilea, mai măricel, bătut şi el rău, n-a avut nimic vizibil, dar nu mai răspundea la nici un stimul şi nu mai avea nici măcar reflexul de înghiţire, se îneca când încercam să-i dau apă. L-am dus şi pe el la vet, s-a ajuns la concluzia că nu-şi mai revine şi a fost şi el eutanasiat.

- un pui de vrabie, foarte mic şi golaş, primit de la nişte vecini. Căzuse din cuib. L-am preluat hipotermic, l-am încălzit, dar n-a rezistat până seara. Nu ştiu dacă m-aş fi descurcat cu el, să-i găsesc hrana potrivită. Începusem să mă informez pe net, însă dacă el s-a stins, am lăsat-o baltă.



- câteva zile mai târziu, Puişorul Iadului. Porumbel corcit cu piranha. Am crescut de mici câţiva porumbei la viaţa mea, dar aşa ceva n-am mai văzut. El are postarea lui separată, a meritat o pagină specială.
 
- Sushi, Sashimi şi Surimi. Au şi ei pagină separată.

- La fel şi Împiedicaţii de la Inter.

- Când am scăpat de pescăruşi şi de puiul de porumbel, am primit porumbelul-titirez.

- Alt Împiedicat, la mine-n curte. 

- Pe urmă încă doi pui de porumbel