flickr badge

[andreea] - View my 'catspotting' photos on Flickriver

26 oct. 2010

Clanul Patriotilor - grupa mica (17.10.2010)

Ei sunt infractorii principali:

the cinema guys

the cinema guys the cinema guys

Cei trei mici "patrioti". Care au avut norocul sa miaune mai tare tocmai cand se desfasura festivalul Anim'est la Cinematograful Patria. Organizatorii si spectatorii i-au auzit mieunand in spatele peretilor cateva zile in sir, au incercat sa-i prinda, n-au reusit si, in cele din urma, au sesizat Asociatia ROBI.

In prima seara s-a dus Oana si n-a reusit sa dea de ei, in a doua, duminica, m-am dus eu, inarmata cu transportor si capcana si ajutata de inca cineva care s-a oferit voluntar ad-hoc (ce ne-am face fara Facebook :-D). Din vorba in vorba am dat fix peste cine trebuia, nenea mecanicul(sau fochistul?) cinematografului. Intamplator si iubitor de animale. Ne-a dus unde banuia el ca e UN pisoi, sub niste podele din placi metalice intr-o hruba din subsol, langa centrala termica. Ne-a imprumutat si o lanterna (eu bineinteles ca o uitasem pe a mea acasa) si l-am rugat sa ne lase in liniste. Mi-am pus manusile, am pregatit transportorul, am deschis pliculetul mirositor de Whiskas, am mieunat ca mama pisa... si pisicuta, o femela in trei culori, si-a facut aparitia de sub placile de metal si a inceput sa infulece. Am saltat-o de ceafa si am bagat-o in transportor. N-a zis nici pis. Pis insa a zis altcineva... inca o femela tricolora, venita si ea la mancare. Repetir, saltat de ceafa si bagat in transportor. Amandoua au infulecat, pe urma n-au stiut cum sa se faca mai mici de frica.

Am scos transportorul in spatele cinematografului, intr-o curte interioara, sperand ca mama pisa sa fie atrasa de zgomot, pentru ca zgatiile mieunau acum de mama focului. Si am auzit un miau... dar nu de pisica, ci de pisoi mic. Al treilea. Tigrat cu alb si fioros rau, de mult nu m-a mai scuipat cineva asa de mult. Pe asta a cam trebuit sa-l alerg, ca se tot ascundea dupa niste tomberoane, dar intr-un final l-am prins de codita si l-am pus cu ceilalti.

Am mai stat ce-am mai stat, si mama pisa n-a aparut. Am hotarat sa ne intoarcem. De unde eram se putea iesi doar prin spatele scenei, si coborand in sala. Cum am pus piciorul in sala, am ochit o pisica - mama pisa! N-avea treaba, se plimba in fata primului rand de scaune.

Era clar ca trebuia s-o prindem si pe ea. Desfacut pliculet, agitat in intunericul salii, dus cu totii in spatele scenei, montat capcana. Ash. A venit pisa mare, a aruncat un ochi la capcana cu mancare in ea si numai n-a pufnit in ras. A luat-o agale spre perete si a disparut pe niste tevi, in jos. A tot aparut si disparut de vreo doua ori. Intre timp se facuse tarzior, si ea in mod clar nu mai avea chef de joaca noastra de-a prinselea. Mai grav, s-a auzit si un mieunat de pisoi mic... dar nu de la ai nostri, ci din gaura cu tevi. Scena avea planseu dublu, iar pisoiul putea sa fie oriunde pe intinderea ei, daca nu chiar pe tevi mai departe. N-aveam cum sa-l facem sa iasa de acolo, mai ales ca mama pisa nu era proasta sa ne lase. Am plecat, cu gand sa revin a doua zi.

M-am dus si in seara urmatoare, luni. (Am nimerit cand rula Sex and the City II :-D) Nenea mecanicul, prietenul meu, nu era in tura, asa ca am fost singura-singurica. Am cautat cu lanterna peste tot pe unde am avut acces, am ciulit urechile, am pus mancare in gaura cu tevi... nimic. Pana la urma am plecat acasa.

In a treia seara, marti, a fost din nou in tura nenea mecanicul, si mi-a spus ca mama pisa si-a mutat puiul pe o scara de serviciu aproape niciodata folosita din Blocul Patria, care are curtea interioara comuna cu cinematograful. Mecanicul de la Blocul Patria nu era, pisoiul nu se auzea, mare lucru nu puteam sa fac. Doar cand eram gata sa plec a aparut mama pisa pe acoperis.

Mother Cat

I-am dat un pliculet si am stat putin de vorba. Mi-a dat impresia ca e o pisica foarte desteapta, dar probabil eu nu i-am lasat aceeasi impresie buna :-D

Am mai putut merge abia sambata, cand am vazut un pisoi pe scara de serviciu a blocului, mai intai la geamul de la etajul trei -


- si pe urma pe sub usa de la parter - cu un spatiu prea mic pentru el sa scoata capul, desi l-am momit cu conserva. A intins in schimb ditamai labuta si si-a tras farfuriuta la el, de cateva ori :-)). M-a si scuipat pe rupte.



Toate bune si frumoase, atata ca... pisoiul asta e cu vreo doua luni mai mare ca ceilalti trei! De asta ma si indoiesc ca e din aceeasi mama. E, probabil, singurul care a supravietuit din vreo alta serie de pui, a altei pisici pripasite pe acolo. Se facuse deja intuneric si, desi mecanicul de serviciu de la Blocul Patria m-a lasat sa urc pe scara aia pana-n varf (nu va mai zic peste ce mormane de mizerii am trecut), n-am dat de pisoi. Am dat in schimb... de mama pisa, de data asta cu companie, despre care am aflat mai tarziu ca e fiica ei din seria dinaintea patriotilor:

Gues what?

Era clar ce program urma sa am duminica...

Ce nu v-am zis este cum s-au transformat micii patrioti in decurs de o saptamana: mai intai, spre oroarea lor, au fost spalati cu apa uda! Dupa ce s-au uscat si au trecut de soc, dupa ce au dat de mancare buna si le-a mai venit inima la loc, s-au transformat in trei pisoi ca toti pisoii, prostovani, jucausi si torcatori. Le e dor de mama pisa a lor cea adevarata, dar mama maimutica nu sta nici ea degeaba :-)