flickr badge

[andreea] - View my 'catspotting' photos on Flickriver

26 oct. 2010

Clanul Patriotilor - grupa mare - I (26.10.2010)

Duminica, exact la o saptamana dupa ce m-am pricopsit cu grupa mica.
Am prins pisoiul mai maricel si singuratic cu capcana, dar l-am scapat ca proasta cand am incercat sa-l transfer in transportor. Ma cam stresa ca era ca o bomba vie, scuipa si facea ca toate visele. Sambata am sa incerc iar sa-l prind, sper sa fie suficient de hamesit cat sa intre iar in capcana. Note to self, ia-ti niste manusi mai groase.

Un lucru bun a fost ca m-a dus nenea mecanicul (altul, cel de serviciu in ziua respectiva) la o doamna din bloc despre care stia el ca hraneste pisicile de pe acolo. Nimic mai adevarat, in dreptul usii ei, cum urcai pe scara de serviciu, erau doua farfurioare pline, fiecare cu bobite in stanga si bucatele de sunculita in dreapta :-)) Doamna o hraneste pe mama pisa de vreo patru ani dar niciodata n-a reusit sa puna mana pe ea, iar pe cea mica, portocalie, de cateva luni. Asta ii mai intra in bucatarie si la o adica ar putea s-o prinda... I-am lasat cartea mea de vizita si am rugat-o s-o prinda cand vrea ea, numai sa nu fie miercuri si joi.

Zis si facut. Azi (marti) ma suna dimineata (as mai fi dormit :-D) si-mi spune, triumfatoare, ca a prins-o pe pisa portocalie! Care deocamdata e foarte catranita si s-a bagat dupa frigider. Am rugat-o sa aiba grija sa n-o atace pisica, daca se simte incoltita. M-am rugat in sinea mea sa ramana pisica dupa frigider si sa n-o ia la plimbare pe dulapurile de vase de pe pereti...
Pe la pranz am ajuns acolo. Sun la usa, imi deschide doamna, cu un zambet radios, si-mi zice:
- Haideti ca e vecina mea cu pisica in brate!
- ???
Intru in bucatarie, unde intr-adevar era o alta doamna cu o pisica nemiscata in brate. In prima clipa am crezut ca mergea radioul, dar nu, vecina ii canta pisicii Ave Maria, corect si cu voce frumoasa. Iar pisica nici nu sufla. O scena ca-n filme.
O inhat repede, o bag in transportor, mai stam doua minute de vorba, plec cu pisa la veterinar, o sterilizeaza, o iau acasa... unde am s-o tin trei zile, ca sa stea totusi sub supraveghere cat se reface, dar mai ales ca sa vad daca intr-adevar e atat de salbatica pe cat crede lumea. Cu putin noroc si reteta mea proprie, cine stie... :-)

scared... and neutered!

========
UPDATE, 01.11.2010 Am returnat-o pe Roscuta doamnei care mi-o prinsese, si care o hraneste de cand era mica (pe atunci adusa la usa doamnei de mama pisa tigrata, Big Eyes - pe care, la randul ei, o hraneste de vreo 7-8 ani pe putin, fara s-o poata atinge). Doamna s-a gandit mai bine si a hotarat ca trei zile de refacere nu sunt suficiente pentru asa o operatie, drept care a cazat-o in bucatarie. Mai tarziu am aflat ca i-a dat voie si in pat :-)). Am mai trecut pe acolo cand puneam capcana pentru tigratul singuratic de la cealalta scara si am vazut ca asta mica s-a dat pe brazda si n-o duce rau deloc :-D. Intre timp doamna o mai lasa si pe afara, pentru ca Big Eyes o cauta incontinuu si-i plange la usa, dar seara o ia din nou la caldura.
Am s-o prind si pe Big Eyes in cel mult o luna. Inca nu m-am convins ca nu mai are un pui pe undeva, iar daca-l are, e prea mic sa se descurce singur asa ca n-o pot lua de langa el cateva zile. Daca apare si el intre timp, il prind si-l socializez, daca nu, oricum o iau pe Big Eyes la sterilizat si-o las in grija doamnei, ca inainte.
Pana atunci, a mai ramas de prins fratele Roscutei. Oare am reusit? :-)