flickr badge

[andreea] - View my 'catspotting' photos on Flickriver

6 oct. 2010

"M-ar interesa cutzu mic si delicios" (6.10.2010)

Email primit astazi pe adresa Asociatiei ROBI. Cu durere in suflet, n-am sa las totusi pe internet numele si adresa de email a persoanei. Am corectat si greselile de ortografie si punctuatie :-D

----- Forwarded Message ----
From: C. Z.
To: robi_mydog@yahoo.com
Sent: Wed, October 6, 2010 1:46:57 PM

Subject: m-ar interesa cutzu mic si delicios

Buna ziua, ma numesc [nume feminin] si am vazut anuntul cu cei 5 caini de 3 saptamani si jumatate. M-a impresionat povestea lor pana la lacrimi asa ca m-am gandit sa iau doi la mine acasa, sa se joace cu Silver, sarpele meu boa. Silver apreciaza in mod deosebit carnea si mirosul de caine mic si scump, chiar mai bine decat mine si sotul meu. Ne-am bucura enorm, atat eu cat si infometatul Silver. Multumesc.

P.S. NU conteaza daca sunt bolnavi sau nu, Silver prefera orice tip de carne.
P.S.2 Sunt dispusa sa platesc 150 de euro/catel.
==============================================

Raspuns:

"Stimata doamna/domnisoara Z.,

Ma numesc A. si reprezint Asociatia Pentru Protectia Animalelor ROBI.
Va asigur ca noi, membriii asociatiei, am vazut destule si o gluma ca a dumneavoastra nu ne mai impresioneaza.

Eu personal nu cred ca aveti un sarpe boa, pentru ca acest lucru ar insemna detinere ilegala de animale salbatice, care se sanctioneaza conform legii 9/2008 (care completeaza si modifica legea mai veche 205/2004). Daca totusi l-ati avea, nu cred ca ati fi dispusa sa cheltuiti atat (150 x 2 = 300 euro) pentru 2-3 kilograme de hrana, chiar daca un sarpe boa mananca rar. La fel cum nu cred ca v-ar fi indiferent daca-i dati carne bolnava sau nu. Din nou, nu cred ca v-ati hazarda sa achizitionati niste animale de companie vii pe care fie a) le dati de vii spre hrana sarpelui, fie b) le omorati si le dati spre hrana. Aici chiar ati risca inchisoare, conform legii pe care v-am pomenit-o.

Cred mai degraba ca, poate din prea mare plictiseala, ati vrut sa va distrati si ati avut senzatia ca faceti o gluma deosebita, insa din pacate ati gresit adresa. La Asociatia Robi n-are cine sa v-o guste, suntem mult prea obositi cu eforturile pe care le facem zi de zi pentru animale mai putin norocoase decat ipoteticul dumneavoastra sarpe boa, atat de rasfatat.

Va doresc o zi buna,
A.

Asociatia Pentru Protectia Animalelor ROBI
www.4animals.ro "

=========

Update, 9.10.2010
Tipa imi raspunde!!! Nu mai comentez, pentru ca n-are sens.

----- Forwarded Message ----
From: C. Z.
To:
A.
Sent: Sat, October 9, 2010 12:05:39 PM
Subject: Re: m-ar interesa cutzu mic si delicios

Sarpele nu-l detin la casa din Romania, il detin la casa din [localitate in tara vecina], asa ca nu ma intereseaza legile din Romania. Eu doresc sa iau niste caini pentru sarpe ca sa va mai scap de ei. Sau nu sunteti dispusi sa-mi dati cainii datorita faptului ca cei din conducerea asociatiei castiga mai multi bani cu cat au mai multi caini pe acte, bani pe care ii baga in propriul buzunar?
======================