flickr badge

[andreea] - View my 'catspotting' photos on Flickriver

29 sept. 2010

Flash News (29.09.2010)

Sambata 18 septembrie au fost adoptati, impreuna, Midnight si Mia. Prietenii lor cei mai buni sunt acum doi baietei, frati, fiecare fericit ca are pisica lui :-) Bineinteles, baieteii sunt responsabili cu joaca, iar saraca mama, cu litierele, hrana... si restul de treburi din gospodarie. Dar asa crestem cu totii mari.

S-au eliberat doua locuri de cazare, asa ca sambata seara am luat-o la mine pe Izzy, o tigrata frumusica, torcatoare si cam muscacioasa (dar din dragoste, parol! :-) data spre adoptie (nu de mine) cu putin timp inainte si returnata pentru ca a facut ce-a facut si a sarit pe geam - iar adoptatorii si-au dat brusc seama ca un animal in casa e o responsabilitate prea mare. Aici a fost si scaparea cui s-a ocupat de adoptie, ca n-a intrebat daca in casa sunt plase la geamuri. Din pacate ni se mai intampla, cand suntem prea putini oameni cu prea multe pe cap.
Izzy
Dupa 10 zile in care m-a cucerit :-), Izzy a fost din nou adoptata, ieri. Mi s-au promis poze, in scurta vreme :-)

Duminica, 19 septembrie, l-am luat si pe Otto, un motanel care a trecut prin multe si nu le-a uitat...
Otto, the first or second day at my place
Acum invata sa nu-i mai fie frica de toti si de toate, invata ca are voie sa faca multe lucruri, cum ar fi dormitul pe o perna moale, invata ca, si daca nu sta ascuns, nu i se intampla nimic rau... Lucram la socializare, serios si sustinut, iar el se schimba de la o zi la alta. Am sa-i scriu povestea, la un moment dat. Deja isi merita numele de Otto cel Viteaz :-)

Duminica trecuta, 26 septembrie, am preluat un... mini-Otto! Un pisoi negru de cateva zile, nu mai mult de 4-5, gasit de cineva la 5 dimineata, in scara blocului langa lift, intr-o sacosa de hartie, invelit in prosopel... probabil ca singura lui vina a fost ca s-a nascut negru, daca nu cumva... ca s-a nascut, pur si simplu.
Asa ca acum iar am program de biberon din 3 in 3 ore... desi nu pot sa spun ca-mi era chiar dor.

Mai am porumbelul, mananca singur, zburataceste, i se schimba vocea si, surpriza, i-au cazut negii si e din nou frumos!
30 august:
pigeon pox

Ieri:
Mai avem de lucru cu zborul, dar sper sa nu ne mai ia mult. Pe urma, ciresul din curte o sa fie al lui, iar la masa, pe geamul de la bucatarie, e oricand binevenit :-D