flickr badge

[andreea] - View my 'catspotting' photos on Flickriver

8 mai 2016

Mimiana (03.07.2015)

O poezie de pisicuţă, deşteaptă foc, cu păreri bine definite şi cât se poate de vorbăreaţă. Poezii am scris şi eu în numele ei, doar-doar s-o îndura careva şi-o vrea s-o adopte, dar degeaba. Probabil fiindcă nu era pufoasă sau măcar siameză cu ochi albaştri, şi bineînţeles pe gratis. 
Am luat-o iniţial "pentru câteva zile", pentru că prietena care o salvase pleca la mare. 
Copiez mai jos din textele cu care am promovat-o pe Facebook pentru adopţie. 

==============
Bună! Mă numesc Mimiana (Viviana ar fi fost prea banal), am două luni şi jumătate şi acum puţină vreme am hotărât să las în urmă subsolul cu gunoaie unde m-am născut şi să devin o adevărată domnişoară. Cu torsul stăteam oricum bine de la început, dar acum am învăţat să mă joc cu jucării pentru pisicuţe, să mănânc din castronel curat şi să folosesc litiera. Mă descurc foarte bine.
Sunt şi foarte vorbăreaţă şi e marea mea plăcere să-mi exersez glăsciorul, mai ales dacă mi se cântă în strună. E nemaipomenit să-ţi acorde atenţie un om şi să aibă grijă de tine, şi zău dacă mai vreau să mă întorc la viaţa dinainte!
Îmi citesc mailurile în fiecare seară, aşa că, dacă v-am cucerit, vă aştept să mă contactaţi pe adresa asociatia.robi@gmail.com
=================
 Update, 29.08.2015  Sunt de-a dreptul vexată de cât succes au sclifositele alea cu ochi albaştri, iar pe noi, europene get-beget, nu ne vrea nimeni! Să ştiţi că şi noi putem fi artiste. Eu chiar sunt! Haideţi, mai facem o încercare: mă găsiţi la Robi. Dacă primesc mailuri valuri-valuri, eu fiind unicat, am să v-o propun pe Michi, surioara mea, pe care o puteţi admira aici, în acelaşi album.
Aştept să-mi scrieţi pe adresa asociatia.robi@gmail.com .
Vă pup!