flickr badge

[andreea] - View my 'catspotting' photos on Flickriver

8 mai 2016

Sabi aviatoarea (13.10.2015)

Încă o pisicuţă aterizată de pe terasa vecinei idioate. Îmi trebuia tot nume de aviator, femelei dinainte îi spusesem Amélie (de la Amelia Earhart), băieţii au fost Antoine (de Saint-Exupéry), Henri Coa(n)dă şi alţii... Ăsteia mici i-am zis Sabi, de la de la Sabiha Gökçen :-) O frumuseţe, tricoloră tigrată cu o complexitate a dunguţelor cum n-am mai văzut vreodată la alta. 


Am cules-o foarte uşor. Mi s-a părut că aud mieunat în curte şi am coborât imediat, cum fac întotdeauna. Chiar atunci a ieşit şi vecina de jos, fiindcă auzise şi ea, dar spre norocul meu pisicuţa nu s-a speriat de noi, deşi era la doi paşi. Într-o fracţiune de secundă, înainte să apuc să observ vreun detaliu sau să mă gândesc ce urmează să fac cu ea, am şi întins mâna şi am înşfăcat-o. Ne-am dus repede sus şi abia acolo, în siguranţă, m-am uitat mai bine la ea. Era lovită la năsuc şi sigur o cam dureau oscioarele, pentru că a stat foarte cuminte vreo 24 de ore. Pe urmă s-a dat repede pe brazdă, iar în scurtă vreme a fost adoptată, într-o familie cu doi părinţi, un copil bun şi alte două pisici. Mereu primesc veşti de la ea şi cică e foaaaarte cuminte... în limitele ei pisiceşti, bineînţeles :-)