flickr badge

[andreea] - View my 'catspotting' photos on Flickriver

3 mai 2010

Noutati despre Sclifosici si Miaunici (02.05.2010)

Sclifosici si Miaunici au stat la mine cam sase saptamani. Mi-a facut mare placere sa le vad crescand sub ochii mei si mi-e deja dor de ele. Au fost adoptate, Sclifosici pe 23 aprilie si Miaunici ieri, pe 1 mai. Despre Miaunici inca n-am vesti, dar Sclifosici, pe care acum o cheama Mika, are cei mai buni parinti din lume si o surioara mai mare si mai inteleapta, Coca. Spre marea mea bucurie, imi trimit vesti si poze noi din doua in doua zile :-))

Sclifosici, acum Mika, la noua ei casuta: n-are nici o grija :-)
Alpha - adopted on April 23
(foto: Cosmin)
Impreuna cu surioara Coca:
Alpha - adopted on April 23
(foto: Cosmin)
Si Miaunici, cu cateva zile inainte de plecare:
Beta