flickr badge

[andreea] - View my 'catspotting' photos on Flickriver

30 mai 2010

Ozn-ul cu pisoi (26.05.2010)

Trecusera doar doua zile de cand l-am luat in grija pe Rick, dar mi-a aterizat in sufragerie un OZN cu pisoi si n-am avut incotro... Pe Rick (cumintel, dar cam racit si sub tratament) l-a preluat Adina M., colega mea de la Asociatia Robi, iar eu am ramas cu cei 4 (PATRU) alieni.

Teh alien kitteh spaceship has landd.

Asadar, Ufi, Ozana, Nick si Birmi. Trei negri-negri si unul care aduce a birmanez. Au fost gasiti pe strada, adunati pe langa mama lor... moarta, probabil calcata de masina. Cred ca, ramasi singuri, au cautat-o si in cele din urma au gasit-o... dar ce folos. Noroc cu Raluca, prietena noastra (a celor de la Robi), care i-a gasit si i-a luat acasa. Cateva zile a incercat sa aiba grija de ei de una singura, dar fiindu-i greu, ne-a rugat s-o ajutam.
Pisoii au cel mult patru saptamani si invata sarguinciosi sa manance mancare pasata din castronel.
Nick mi-a dat mari emoţii in a doua zi, dintr-odata n-a mai vrut sa manance si n-a mai avut chef de joaca. A treia zi dimineata a trebuit sa-i las singuri cateva ore si, cand m-am intors, Nick zacea nemiscat in farfuria cu mancare, abia mai respira si era hipotermic. Am fugit cu el la veterinar, am stat la perfuzii toata dupa-amiaza si, spre seara, si-a mai revenit. Inca mai are tratament de facut, dar e vioi si mananca cu pofta.

Astazi, 30.05, Ufi si Ozana au ajuns la Silvia, o alta colega de la Asociatia Robi care tocmai a reusit sa dea spre adoptie cei trei pisoi pe care-i avea in grija. Un timing cum nu se poate mai bun :-) Ma descurcam destul de greu cu trei pisici adulte (Busu e inca la mine) si patru dracusori.

Nu v-am zis cum au fost primiti cei patru, cand au aterizat la mine:
Chiţi a fost la inceput un pic dezorientata de forfota din jurul ei :-D dar, si-a revenit repede si se poarta frumos, ca de obicei.

Invashun. You has it.

Iar Tibi... tot ca de obicei :-))

Tibby's opinion about the four new aliens :-D