flickr badge

[andreea] - View my 'catspotting' photos on Flickriver

8 ian. 2010

Mimi cea mica (3.09.2009)

Mimi... o pisicuta mica, mult prea mica pentru varsta ei. Au gasit-o niste copii pe la jumatatea lui august, pe un bulevard circulat, gata-gata sa fie calcata de trecatori. Ei au fost singurii care au remarcat-o. Mama lor a luat-o acasa si, primul lucru, a hranit-o. Mimi s-a uitat usor mirata la bobitele pentru pisoi, (probabil ca nu mai vazuse si nu stia ce sunt), dar a infulecat cu pofta niste firmituri de paine...

La inceputul lui septembrie familia pleca in vacanta si, ca sa nu ramana pisicuta singura, vizitata doar o data - de doua ori pe zi de o vecina, m-am oferit eu s-o tin la mine pana se intorceau din vacanta. Zis si facut...

Meet Tiny Mimi


Cred ca avea vreo sase saptamani cand am luat-o eu. Era vizibil subdezvoltata, cantarea doar 390 g si avea diaree. Am dus-o la control la veterinar, i-am dat medicamente si am pus-o la regim de ingrasare :-)
M-a uimit prin cumintenia ei. La momentul respectiv, pe langa pisoii deja maricei si oficial ai mei, Chiţi si Tibi, mai cazam temporar un motanel mic si tare nazdravan. Ma asteptam la agitatie mare, mai ales fata de Mimi, nou venita, dar n-a fost asa... Mimi statea in general cocotata pe un spatar de fotoliu - asta dupa ce, stand jos pe covor, nebunii ceilalti in goana lor, au dat peste ea si-au rasturnat-o de vreo doua ori :-D - si, cu un aer de maxima uimire, studia lumea. Cand se plictisea, se dadea jos si, pe tacute, mi se suia in brate si se culca. Uneori, cand avea chef de joaca, o invita politicos pe Chiţi, dar Chiţi n-o prea baga in seama.


making friends...
 what?

Statea deja la mine de o saptamana cand am vazut ca elimina viermisori... am deparazitat-o si in cateva ore a inceput sa elimine foarte multi, de parca numai asta avea in burtica... In ziua urmatoare a fost cam apatica si fara chef de viata, iar seara i s-a inrautat starea brusc. Apoi doua zile ni le-am petrecut la veterinar, cu perfuzii si sticle cu apa calda, pentru ca nu mai manca si nu-si mai putea regla temperatura corpului. Facuse o intoxicatie puternica, de la cantitatea prea mare de paraziti care-i murisera in intestine i pe care nu-i putuse elimina in timp util. Mica cum era, organismul nu i-a mai rezistat si s-a stins la mine-n brate, in a doua zi de tratament. O batalie pierduta...